Незалежний громадський сайт інформаційно-аналітичної підтримки
розвитку ефективного місцевого самоврядування і дієвого громадянського суспільства
На головну На головну   Пишіть нам Пишіть нам
korablik ХЕРСОН.ГРОМАДА.ІНІЦІАТИВА  
Область

Місто
 
Немає щастя без свободи, свободи - без самоврядування, самоврядування - без конституційності, конституційності - без моралі, й жодного з цих великих благ - без сталості й ладу. Клiнтон РОССАЙТЕР
ПРАВА ГРОМАДИ ВИБОРИ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДЕПУТАТИ ВЕКТОР САМОВРЯДУВАННЯ громадська думка ІНТЕРВ'Ю ПРОЕКТ ТА ПІДТРИМКА СПІВРОБІТНИЦТВО
 

ХЕРСОН
Херсон сьогодні >>
Керівники міста і області >>
Зазирнемо у майбутнє >>
Місто історичне >>
Природні рекорди Херсонщини >>
Важливі контакти міських і обласних служб >>
ГРОМАДА
Громада міста >>
Думка громади >>
Громадські об'єднання >>
Діалоги з успішними керівниками >>
Діалоги з лідерами громадських об'єднань >>
Благодійність та меценацтво >>
Громада в історичному
ракурсі >>
Сайти громадянського суспільства >>
САМОВРЯДУВАННЯ
Вектор самоврядування >>
Ради депутатів >>
Місцеві програми >>
Органи самоорганізації населення
Самоврядування у вищих навчальних закладах >>
Шкільне самоврядування >>
Досвід самоврядування >>
ІДЕЇ ТА ІНІЦІАТИВИ
Оголошені конкурси >>
Матеріали конкурсів >>
Пропозиції проектів >>
НАШІ ПРАВА
Загальна декларація з прав людини
Міжнародний Пакт про громадянські і політичні права
Конституція України
Права дитини >>
Право громади >>
Практичні поради
БІБЛІОТЕКА
Тезаурус
Матеріали про демократію
Філософська бібліотечка
Класика сатири

Пошук по сайту

Партнери






Порядок проведення публічних консультацій із громадськістю у запитаннях та відповідях

Чи може сусід продавати свій власний будинок особам ромскьої національності, якщо всі сусіди категорично проти співжиття з циганами. Якщо ні, то яким нормативним документом це регулюється. Дякую.

На питання: "Чи має право сусід продати свій власний будинок саме особам ромської національності" чітко відповідає ч.1 статті 24. Конституції України: "Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками".
Також, згідно Статей 318-319 Цивільного кодексу України усі суб'єкти права власності є рівними перед законом. Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд, а також має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону.
Усім власникам забезпечуються рівні умови здійснення своїх прав.
Держава не втручається у здійснення власником права власності. Дані норми закону свідчать про те що
Ваш сусід має повне право, не залежно від ваших бажань чи бажань сусідів продавати свій власний будинок.

О. Савенок, юрист ХМГО "Розвиток"


ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТВОРЕННЯ ДЕМОКРАТИЧНИХ МЕХАНІЗМІВ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ВЛАДИ

Чи є формування демократичних механізмів реалізації громадянами конституційного права на участь в управлінні державними справами важливим для органів влади в Україні?
Цей напрям роботи для Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органів виконавчої влади вважається не тільки важливим, а й пріоритетним. Про що зазначається у відповідних законодавчих актах. Так, останнім часом керівництво держави приділяє значну увагу створенню ефективних організаційних та правових умов для всебічної реалізації громадянами конституційного права на участь в управлінні державними справами, забезпечення відкритості діяльності органів виконавчої влади, врахування громадської думки у процесі підготовки та організації виконання їх рішень, підтримання постійного діалогу з усіма соціальними групами громадян, створення можливостей для вільного та об’єктивного висвітлення усіх процесів у цій сфері засобами масової інформації.

Які нормативні акти регулюють демократичні механізми формування відповідальної перед громадськістю владою в Україні та на Херсонщині?
За останній рік Президентом України та Кабінетом Міністрів України було розроблено та прийнято низку указів та постанов, які базуються на Конституції України, законах про інформацію, зверненнях громадян, інших нормативних актах. В першу чергу, це укази Президента України від 31 липня 2004 року „Про забезпечення умов для більш широкої участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики” (№854/2004) та від 15 вересня 2005 року „Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики” (№1276/2005).

 
Громадський простір
 

Актуальна цитата
В области образования нужно начать обращать внимание на обычно игнорируемые вещи. Мы тратим часы на изучение, скажем, структуры правительства или строения амебы. Но сколько усилий затрачивается на изучение структуры каждодневной жизни — на что тратится время, расходуются деньги, куда обратиться за помощью в обществе, в котором все так сложно? Мы принимаем, как само собой разумеющееся, что молодые люди уже знают свою дорогу в нашей социальной структуре. В действительности большинство имеет самое смутное представление о том, как организован мир работы или бизнеса. Большинство студентов ничего не знает о структуре экономики своего города, о работе местного управленческого аппарата или куда обратиться с жалобой на торговца. Многие даже не понимают, как организованы их собственные школы, даже университеты...

Э. Тофлер "Третья волна"

 
©2005 - 2017 Видавець сайту Херсонська міська громадська організація "Розвиток"

Передрук матеріалів вітається за наявності гіперпосилання на www.hgi.org.ua

Керівник проекту та головний редактор сайту: Ганна Парфьонова
E-mail: hannaparfyonova@gmail.com

Херсонська міська громадська організація "Розвиток"

Контакти: м. Херсон, вул. Полякова, 2, офіс 3 (4-й поверх)
e-mail:
hmgo.rozvytok@gmail.com


Головна сторінка
Керівники міста і області
Місто історичне

Права громади
Громадська думка
Інтерв'ю


Місцеві програми